tikkurila

Tikkurila. Potęga Kolorów.

Tikkurila jest międzynarodową marką powstałą w 1862 roku, która prowadzi dziś sprzedaż w ok. 40 krajach. Główne rynki to Europa Północna I Wschodnia oraz Rosja. Marka oferuje konsumentom, profesjonalistom oraz klientom przemysłowym przyjazne dla użytkownika i środowiska wyroby dekoracyjne oraz przemysłowe.

Już od 150 lat firma oferuje klientom indywidualnym i odbiorcom profesjonalnym rozwiązania w zakresie dekoracji i ochrony powierzchni, proste w stosowaniu i przyjazne dla środowiska naturalnego.Na rynku polskim, począwszy od 1998 roku, jako jedna z pierwszych firm rozpoczęła proces tworzenia sieci mieszalni farb, w których możliwa jest realizacja indywidualnych upodobań kolorystycznych nawet najbardziej wymagających klientów.

Tikkurila oferuje swoim klientom szeroki zakres produktów wewnętrznych farby ścienne, emalie, lakiery i produkty do drewna; wraz z bogatą linią produktów dekoracyjnych m.in.: tynki dekoracyjne, laserunki, farby perłowe, farby strukturalne, oraz produktów zewnętrznych: farby elewacyjne, emalie, farby, impregnaty, oleje i lakiery do drewna oraz wiele specjalistycznych jak np.: powłoki przemysłowe.

Ekologiczne receptury farb spełniające wymogi UE (LZO 2010), jak również posiadają doskonałe parametry użytkowe i rekomendacja Polskiego Towarzystwa Alergologicznego co sprawia, że pomalowane wnętrza zyskują piękne, bezpieczne i trwałe wykończenia.

Tikkurila inspires you to color your life

Tikkurila Polska S.A. jest częścią fińskiego koncernu Tikkurila Oyj, lidera sektora farb dekoracyjnych m.in. na rynku rosyjskim, szwedzkim oraz w krajach bałtyckich. W Polsce Tikkurila zajmuje główną pozycję w branży. W skład koncernu dołączone są również polskie marki: Jedynka i Polifarb Dębica. W 2013 roku marka obchodziła 75-lecie zakładu produkcyjnego w Dębicy, gdzie mieści się siedziba firmy. Umieszczenie magazynu bezpośrednio przy głównym budynku produkcyjnym pozwoli uniknąć wysokich kosztów związanych z wewnętrzną logistyką i transportem co przyczyni się do usprawnienia przypływu towarów od producenta do konsumenta.

tikku9
coffee
convert this post to pdf.